סדנת בישול מקסיקני – הסדנאות המקצועיות והמומלצות ביותר

המטבח המקסיקני משלב בתוכו אלמנטים מסורתיים ביחד עם אלמנטים אירופאיים והוא חתום על מספר מאכלים פופולאריים ואהובים בכל רחבי העולם כמו: צ'ילי קון קארנה, נאצ'וס, אמפנדס וכמובן צ'ורוס.

מהסיבות הללו, אין זה פלא שיותר ויותר אנשים תרים אחר סדנת בישול מקסיקני, במטרה לקבל את כל הידע והכלים להכנת המאכלים המדוברים.

מבשלים חוויה

מבשלים חוויה, ממוקמים ביפו ובעלי ניסיון של כ-20 שנה באירועים קולינאריים ובסדנאות קולינאריות מסוגים שונים. בין הסדנאות המוצעות במקום, גם סדנה המלמדת את רזי הבישול המקסיקני.

הסדנה אורכת 3 שעות והיא כוללת לימוד והכנה בפועל של מאכלים בולטים מהמטבח המקסיקני ובין היתר: נתח אסאדו צלוי בתערובת תבלינים מקסיקנית, בוריטו של סטייק, אורז מקסיקני אדום עם ירקות, סלסה דה גאיו, סלסת מנגו, צ'ורוס ברוטב שוקולד וקינמון ועוד. הסדנאות כוללת מידע מעשי והדגמות ביחד עם התנסויות מעשיות.

סקולינרי חיפה

סקולנרי הוא מתחם לסדנאות בישול, הממוקם ליד קיבוץ יגור. במקום מתקיימת בין היתר גם סדנת בישול מקסיקני. הסדנה אורכת כ-3 וחצי שעות ומתמקדת בכל המאכלים המקסיקניים המוכרים והאהובים כמו: צ'ילי קון קארנה, נאצ'וס, צ'ורוס ומאכלים נוספים מוכרים והאהובים מהמטבח המקסיקני.  

פודסטפס

פוסטפס ממוקמים בתל אביב ומציעים סדנאות בישול מסוגים שונים, אשר יכולים להוות כחלק מערבי גיבוש או עבור כל מטרה אחרת.

סדנת הבישול המקסיקני של פודספטס אורכת כ-3 שעות. הסדנה מתחילה בהרצאה של השף, על נתחי הבקר ועל טכניקות עבודה שונות עם הבשר.

במהלך הסדנה ילמדו ויתנסו המשתתפים בהכנת מספר מנות מהמטבח המקסיקני, כאשר, חלק מהמנות יוגשו בסיום הסדנה, במסגרת ארוחה בה יזכו לקחת חלק כל המשתתפים. בין המאכלים אשר ילמדו במסגרת הסדנה: אמפנדס בשר, עוף פרואני ברוטב שוקולד, נאצ'וס

הסטודיו לבישול

הסטודיו לבישול הוא סטודיו גדול ומרווח הממוקם בתל אביב ומציע מגוון רחב של סדנאות בישול, כאשר כל סדנה אורכת כ-3 שעות ובסיומה, המשתתפים זוכים לאכול את הארוחה אותה הם בישלו במהלך אותה הסדנה.

סדנת הבישול המקסיקני של הסטודיו לבישול, היא סדנת בישול בשרית, במהלכה המשתתפים ילמדו איך להכין לא פחות מ-8 מהמנות המזוהות ביותר במטבח המקסיקני.

הסדנה נפתחת בקבלת פנים עם פוקצ'ה רוזמרין חמה, לאחר מכן, עוברים להליך הלימוד עצמו, כאשר בין המאכלים: טורטיות טריות, סביצ'ה דה פיסקאדו, טאמאלה עוף, אנצ'ילדה, פהאיטס פיקניה קצוצה, סלסלות, מטבלים ולקינוח כמובן, צ'ורוס ברוטב שוקולד.

כאמור, יש עוד לא מעט בתי ספר לבישול ברחבי הארץ, אשר מציעים בין היתר, גם סדנאות בישול מקסיקני. קיימת חשיבות גבוהה לבחור את בית הספר בקפידה ולוודא את כל הפרטים לגבי הסדנה – מה לומדים במהלכה, האם הסדנה היא בעיקר מעשית או אולי מתבססת יותר על הדגמות ועל מידע עיוני, מחיר הסדנה וכיוצא בזה. בירור מקיף של כל הפרטים, יאפשר לבצע את הבחירה המיטבית.